Lépésről lépésre útmutató: Időpontfoglalás a webes felületen

A webes felületen történő időpontfoglaláshoz rendelkeznie kell az orvosától kapott azonosító kártyával. A foglaláshoz egyrészt szükséges a kártya kódja, másrészt biztonsági okokból szükség van az Ön TAJ számára. Első lépéséként rendszerünk weboldalának (www.erodium.hu) kezdőlapján válassza a Regisztrált páciens vagyok lehetőséget. Ennek hatására megjelenik a regisztrált páciensek bejelentkező felülete.

A megfelelő mezőkbe a kártyakódot illetve a TAJ számot beírva jelentkezzen be a rendszerbe! Ha helyesek a megadott adatok, akkor a rendelési időket jeleníti meg a rendszer az alábbiak szerint.

A jobb oldalon a hirdetmények alatt látszanak a rendelési idők a következő egy hónapban. Különböző színek reprezentálják az egyes szolgáltatásokat, míg a színek erőssége a foglalható időpontok számáról tanúskodik: a halvány színnel jelölt rendelésekre már nem foglalható időpont, míg az élénk színű rendeléseken még van szabad hely. Ha kiválasztotta, hogy melyik nap melyik szolgáltatásra szeretne időpontot foglalni, akkor az időbeosztásban kattintson az adott szolgáltatást jelölő színes téglalapra! A példában az első foglalható napon, február 6-án a háziorvosi ellátást választjuk.

A nap kiválasztása után megjelennek az adott nap foglalható időpontjai.

A szürke hátterű időpontok nem foglalhatók, a piros hátterűek már foglaltak, a zöldek még szabadok. Ha Önnek van foglalt időpontja (a fenti példán nincs), akkor az kék színnel szerepel. A példában a 9:40-es időpontot szeretnénk lefoglalni, ezért arra kattintunk. A kattintás hatására megjelenik egy megerősítő képernyő.

Ezen a képernyőn lehetőségünk van további megjegyzést fűzni a foglaláshoz, vagy bepipálni, hogy csak receptet kérünk. A megerősítés gombra kattintva a rendszer nyugtázza a foglalást az alábbi képernyővel.

A fenti képernyő alján megadhatunk egy e-mail címet, melyre a foglalt időpont előtt legalább 24 órával egy emlékeztető levelet küldünk. Szintén a fenti képernyőn van lehetősége törölni a foglalt időpontját, amennyiben ez szükségessé válik. Az időpontfoglalás ezen a ponton lezárult, a felső rendszerből a menüsor jobb szélső Kilépés elemével léphetünk ki.