Lépésről lépésre útmutató: Bejelentkezés azonosító kártya nélkül
Rendszerünk működése során minden a váróterembe érkező páciensnek be kell jelentkeznie a várótermi érintőképernyős terminálon. A bejelentkezés során kerül be a páciens a várólistába, illetve a bejelentkezés során aktiválja a korábban lefoglalt időpontját, ha volt ilyen, így kivétel nélkül mindenkinek be kell jelentkeznie! Az alábbiakban lépésről lépésre szemléltetjük a bejelentkezés menetét a terminálon azonosító kártya nélkül. Amennyiben Ön rendelkezik azonosító kártyával, akkor a folyamat jóval egyszerűbb, amiről itt talál részletes útmutatást.
Amennyiben Önnek nincs azonosító kártyája, vagy éppen nincs Önnél a kártya, akkor lehetősége van TAJ számával azonosítani magát. Ha Ön nem tudja a TAJ számát, vagy a TAJ száma nem szerepel az adott orvos nyilvántartásában, akkor a rendszer az Ön nevét kéri be az azonosítás érdekében. A váróterembe érve a terminál kezdőképernyője fogadja.
A képernyő alján ilyen esetekben a Nincs nálam a kártyám, vagy nem rendelkezek kártyával feliratot kell megérintenie. Ennek hatására az alábbi TAJ szám bekérő képernyő jelenik meg.
A beviteli mező alatti szám feliratok megnyomásával kell a TAJ számát beírnia. Az utolsó számjegy beírása után a rendszer automatikusan megpróbálja Önt azonosítani. Amennyiben a TAJ száma nem szerepel az adott orvos nyilvántartásában, akkor az alábbi képernyő jelenik meg. Szintén ez a képernyő következik, ha Ön nem tudja a TAJ számát (esetleg nincs is Önnek ilyen), és a fenti képernyőn a Nem tudom a TAJ számomat, vagy nincs TAJ számom feliratot érinti meg.
Ha Önt a rendszer a TAJ száma alapján felismerte, akkor azonnal az alábbi képernyő jelenik meg. Egyéb esetekben a nevének beírása után A beírt név megadása felirat megérintésével vált a terminál az alábbi szolgáltatás választó képernyőre. Ez a képernyő annyiban különbözik a kártyás pácienseknél látott hasonló képernyőtől, hogy itt nincs lehetőség későbbre időpontot foglalni, ugyanis az időpontfoglalás szükséges feltétele az azonosító kártya.
Az elérhető szolgáltatások listájából a példa kedvéért a háziorvosi ellátást kiválasztva a rendszer a következő nyugtázó üzenetet jeleníti meg.
A bejelentkezési folyamat ilyenkor is a képernyő alján a Vissza a kezdőképernyőre felirat megérintésével zárul.