Hogyan lehet Önnek saját rendszere?
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ertekesites@erodium.hu címen, és kérjen árajánlatot! Finanszírozási konstrukciónkat célirányosan magyar alapellátási praxisokra szabtuk, így olyan megoldásokat kínálunk, melyek a legtöbb alapellátási praxis számára megvalósíthatók, azonban rendszerünk alkalmas bármilyen orvosi vagy magánorvosi rendelői betegforgalom kezelésére is.
Milyen költségekkel kell számolnom a rendszerrel kapcsolatban?
A rendszer költségei két komponensből tevődnek össze: a telepítés és az üzemeltetés költségeiből.
A telepítés költsége egyszeri és a váróterembe telepített terminál és beteghívó képernyő költségeit fedezi. Amennyiben Ön olyan rendelőben dolgozik, ahol több praxis is közös várótermet használ, akkor a terminál egyszeri beruházása a praxisok között felosztható, ugyanis rendszerünk támogatja a várótermi terminál közös használatát - az ilyen együttműködéssel tehát a telepítési költségeken jelentős megtakarítás érhető el. A várótermi terminál kialakítása során rugalmasan figyelembe vesszük az Ön igényeit, így az Ön számára készített bútor alapanyaga vagy a felszerelt LED képernyő méretétől függően mindig a konkrét igények határozzák meg a telepítés pontos költségeit.
A rendszer üzemeltetési költsége az egyes rendszerkomponenseket összekapcsoló Erodium Központi Rendszer és a webes felületek működtetését fedezi, illetve ebben foglaltatik a folyamatos terméktámogatás díja is. Az üzemeltetési költségeket az Önnel kötött szerződésben meghatározott időközönként számoljuk el, és ilyenkor kerül jóváírásra az Ön részesedése is a reklámbevételből. Az üzemeltetési költség pontos összege attól függ, hogy Ön hány különböző szolgáltatást kínál pácienseinek, így pontos összeget az Ön igényeinek felmérése után tudunk csak meghatározni.
Milyen bevételekre számíthatok a rendszerrel kapcsolatban?
Finanszírozási konstrukciónkat a magyar alapellátási praxisok lehetőségeihez igazítva úgy alakítottuk ki, hogy ne lehessen anyagi akadálya a rendszer bevezetésének az anyagilag szűk mozgásterű praxisok esetében sem. E konstrukció keretében Önt részesedés illeti meg többek közt a beteghívó monitoron megjelenő reklámok után, mely részesedés akár 100% is lehet, amennyiben a reklámozó Önön keresztül rendeli meg a szolgáltatást! A pontos részletekről és a reklámbevételek felosztásának módjáról az Önnel kötött előfizetői szerződés rendelkezik majd.
Részletesebb felvilágosításért és a további bevételi lehetőségekről tájékoztatásért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Hogyan történik a rendszer bevezetése?
Rendszerünk bevezetése tipikusan az alábbi lépések sorozatával történik.
- Kapcsolatfelvétel, előzetes egyeztetés, árajánlat kiadása: Ebben a lépésben néhány online űrlap kitöltésén keresztül felmérjük az Ön igényeit, majd kialakítjuk az Ön számára testreszabott árajánlatunkat.
- Páciensek előzetes tájékoztatása, azonosító kártyák kiosztásának megkezdése: A szerződéskötést követően néhány héten belül legyártjuk az Ön pácienseinek szánt azonosító kártyákat, melyeket már a rendszer éles beüzemelése előtt elkezdhet kiosztani a rendelésén megjelenő pácienseknek. A széleskörűbb tájékoztatás érdekében előkészített anyagokkal rendelkezünk, melyeket a váróterembe kihelyezve vagy a helyi újságban megjelentetve a páciensek előzetesen tájékoztathatók az új rendszer bevezetéséről.
- A várótermi terminál telepítése: A rendszer telepítésének utolsó lépése a várótermi terminál beépítése, melyet követően megtartjuk a helyszíni oktatást Önnek és munkatársainak.
A rendszer bevezetését követően folyamatos támogatást nyújtunk a működtetéshez, így ha kérdése, problémája van, bármikor elérhet minket!
Megrendelhető-e a rendszer részegységenként?
Rendszerünk - funkciójából adódóan - az alábbi konstrukciókban rendelhető meg:
- Internetes bejelentkezési rendszer (saját, már meglévő honlapba beépítve)
- Internetes bejelentkezési rendszer + Erodium orvosi honlap
- Internetes bejelentkezési rendszer + Várótermi terminál
További információkért vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen részletesebb tájékoztatást!
Van-e valami speciális követelménye a rendszer bevezetésének?
Rendszerünk bevezetésének egyetlen követelménye, hogy Ön rendelkezzen a rendelőjében internet kapcsolattal, ezen kívül további előkövetelmény nincs. Az Ön rendelői számítógépeire szoftvert nem telepítünk, rendszerünk szolgáltatásait bármilyen modern böngészővel elérheti. A várótermi terminál kiépítése előtt kérjük gondoskodjon a leendő terminál elektromos csatlakozásának és a vezetékes internetkapcsolat megoldásának lehetőségéről.
Milyen részekből épül fel a rendszer?
Az alábbi ábra szemlélteti a rendszerünk rendelőbe telepített egységeit.
A telepített rendszer részei:
- A várótermi kamera a váróteremről nyújt önnek állandó mozgóképes tájékoztatást, így a rendelőből nyomon követheti a kinti eseményeket.
- A várótermi tájékoztató képernyőn történik a páciensek szólítása, a hívások között pedig rövidfilmeket és betegoktató anyagokat nézhetnek a várakozók.
- A páciensek Erodium kártyájukat a kártyaolvasó kamera leolvasó ablakára helyezve kényelmesen, egyetlen érintéssel azonosíthatják magukat.
- A vandálbiztos érintőképernyő segítségével választhatnak a páciensek az elérhető szolgáltatások közül vagy foglalhatnak időpontot későbbre.
- A terminál számítógép a terminál bútorban kerül elhelyezésre, és ez működteti a többi hozzá kapcsolódó komponenst.
Lehetőség van a rendszert igény szerint több kamerával, több monitorral vagy várótermi terminállal is kiegészíteni. Az eddigiekben ismertetett komponenseken kívül más eszközt a váróterembe illetve a rendelőbe nem telepítünk, a behíváshoz a már meglevő rendelői számítógépek használhatóak.