Miben más az Erodium rendszer, mint a piacon kapható hasonló megoldások?
Rendszerünket a piacon kapható hasonló megoldásoktól eltérően teljesen nulláról kizárólag az orvosi rendelők igényeit szem előtt tartva fejlesztettük ki - nem egy orvosi betegnyilvántartó rendszert egészítettünk ki egy sokadik modullal és nem egy univerzális ügyfélhívó rendszert bújtattunk orvosi rendszer köntösbe, hanem egy teljesen új rendszert fejlesztettünk, hogy az orvosi munka minden betegirányítás jellegű aspektusát maximálisan támogassuk. Fontos szempont számunkra, hogy Ön és páciensei minimális betanulás után egy megbízható rendszert használhassanak, és a rendszer üzemeltetésével (pl. kellékanyagok utántöltésével) ne kelljen foglalkoznia!
Az alábbiakban pontokba szedtük, hogy ez a megközelítésbeli különbség milyen fontos különbségekhez vezetett versenytársainkhoz képest:
Nem kötődünk orvosi szoftverekhez
- Önállóan, bármilyen adatnyilvántartó szoftver mellett teljesen üzemképesek vagyunk.
- Nem vagyunk és később sem leszünk érdekeltek abban, hogy Ön egy bizonyos orvosi szoftvert használjon a rendelőjében.
Jó minőségű, a piacon legjobb ár/érték arányú egyedi beléptetőkártyákkal látjuk el a pácienseit
- A kártya az Ön névjegye, melyet a legtöbb páciens mindig magánál tart, ezért fontos számunkra, hogy jó benyomást keltsen.
- Az Ön kártyáját speciálisan az Ön praxisa számára készítjük és az Ön által fontosnak tartott információkat (rendelési idők, telefonszámok, Facebook oldal, stb.) tüntetjük fel rajta.
- A kiadott kártyák a webes felületen elérhető adatlap kitöltése után I.C.E. kártyaként is funkcionálnak.
A behívást vizuálisan megjelenítjük, a pácienseket név vagy sorszám szerint szólítjuk
- A legtöbb ügyfélhívó rendszerrel ellentétben csak abban az esetben használunk sorszámokat, ha azt az ügyfél a bejelentkezés során kéri. Minden egyéb esetben név szerint szólítjuk a pácienseket.
- Nincs tehát szükség kellékanyagok rendszeres utántöltésére, mechanikai meghibásodásokkal és a sorszámok "elkopásával" sem kell számolnunk.
- A pácienseknek nem feltétlenül kell sorszámot memorizálniuk és hívószámos cetlit őrizgetniük, nyugodtan várakozhatnak addig, amíg a nevüket nem hallják.
- A behívások után megjelenített várólista egyértelművé teszi az időpontra érkező páciensek elsőbbségi hívásának okát és a pontos várakozási sorrendet.
Internetes, várótermi és telefonos előzetes időpontfoglalást is biztosítunk közvetlenül a páciensek számára
- A kártyával rendelkező páciensek kényelmesen az interneten foglalhatnak maguknak időpontot.
- Az internet hozzáféréssel nem rendelkező páciensek számára a várótermi terminálon adott az időpontfoglalás lehetősége.
- Az éppen ellátott páciensnek Ön is kényelmesen néhány kattintással foglalhat kontroll időpontot.
- A páciensek önálló időpontfoglalása segítségével a rendelői telefon sokkal ritkábban csörög.
Rendszerünk kényelmesen használható a beléptető kártya nélkül érkezők számára is
- A praxishoz tartozó kártya nélküli pácienseket TAJ számuk alapján felismeri a rendszer.
- Ha a páciens nem tudja a TAJ számát, akkor a nevét is kényelmesen beírhatja az érintőképernyőn.
- A páciens által a terminálon megadott adatok Önnél automatikusan megjelennek, így az ellátott páciensnek kártyát kiadni csak néhány kattintás.
Rendszerünk automatikusan sorba állítja az előzetesen időpontot foglalókat és a váróterembe ambulánsan érkezőket
- Nem az orvos feladata a továbbiakban az időpontra érkezők nyilvántartása, a rendszer minden ilyen terhet levesz a válláról.
- A behívás után megjelenő várólista alapján a páciensek számára is teljesen egyértelmű az időpontra érkezők elsőbbsége, így ebből a továbbiakban nem keletkezik feszültség.
Rendszerünk képes kezelni a speciális látogatásokat, pl. orvoslátogatást, gyengénlátó vagy fogyatékkal élő pácienseket
- Az orvoslátogatóknak kiadott kártyák megjelölhetők a rendszerben, így a várólistában egyértelműen látszanak az orvoslátogatók.
- Az ilyen kártya birtokában az orvoslátogató az összes rendszerünket használó rendelőbe tud online időpontot foglalni.
- Egy másik praxishoz tartozó azonosító kártyát is felismer a terminál, így helyettesítés esetén nincs probléma a páciensek azonosításával (azonban ilyen idegen kártyával időpontot foglalni nem lehet).
Rendszerünk segítségével a lehetőségekhez mérten a páciensek hasznosan és kellemesen tölthetik a várakozás perceit
- A várakozás során betegoktató filmek lejátszásával növeljük a páciensek egészségtudatosságát.
- A várakozást szórakoztató kisfilmek vetítésével tesszük kellemesebbé.
- Háziorvosi rendelőkben betegoktató filmekkel felhívjuk a figyelmet azokra a vizsgálatokra, melyeket az Indikátorrendszerben figyelnek, ezzel is növelve a praxis bevételi lehetőségeit.
Rendszerünk bevezetésével nincs többé a rendelési idő után érkező páciens
- A rendelési időn túl érkezett páciensek már csak a következő rendelésre tudnak időpontot foglalni, bejelentkezni.
- A várótermi terminál ilyen esetben is pontos felvilágosítást nyújt a következő rendelés időpontjáról.
Naprakész webes felületet biztosítunk Önnek és pácienseinek
- Ön szabadon szerkesztheti a rendelési idejét, elmaradó és eseti rendeléseket definiálhat, melyeket azonnal megjelennek várótermi terminálon és a webes felületen.
- Élő rendelési információt biztosítunk adott pillanatban a rendelés aktuális látogatottságáról.
- Pontos statisztikákkal szolgálunk a várakozási és ellátási időkkel kapcsolatban (utóbbiakat csak az Ön számára megjelenítve)
- Aktuális hirdetményei mind a weben, mind a várótermi monitoron megjelenítésre kerülhetnek, egyetlen kattintással akár a Facebook-on is megoszthatóak.
Reklámbevételi platformot biztosítunk
- Reklámok szervezését vállaljuk az Ön várótermébe, mely reklámok után Önt részesedés illeti meg.
- Ha Ön szervezi a reklámot (például helyi vállalkozások bevonásával), akkor magasabb jutalékot adunk.
- Hosszú távon olyan partnerkapcsolatokat alakítunk ki, melyek növelhetik a praxis bevételeit.
Központosított webes rendszerrel dolgozunk
- Az Ön rendelői számítógépére semmilyen programot nem telepítünk, szolgáltatásaink bármikor elérhetőek egy laptopról (például ha az Ön rendelői számítógépe meghibásodik), vagy bárhonnan az internetről (tehát Ön otthonról szerkesztheti a rendelési időit, megtekintheti az időpontfoglalásokat).
- A központi rendszert folyamatosan fejlesztjük, gondoskodunk a biztonsági mentésről és az állandó elérésről.
- Kompatibilisek vagyunk minden operációs rendszerrel és a legtöbb modern böngészővel, rendszerünk elérhető tabletről vagy okostelefonról is.
Rendszerünket havidíjas formában üzemeltetjük
- A célunk nem egyszer eladni Önnek egy rendszert majd magára hagyni, hanem folyamatosan az Ön minden igényét kielégítve szolgáltatni.
- A havidíjért cserébe távolról karbantartjuk az Ön várótermi terminálját, szükség esetén gyors technikai segítséget nyújtunk, üzemeltetjük a központi webes rendszert és óránként minden adatról biztonsági mentést készítünk.
- A hosszútávú, mindkét fél számára sikeres együttműködésben vagyunk érdekeltek.
Rendszerünk bevezetése kategóriájában a leggazdaságosabb a mai magyarországi piacon
- A havidíjas konstrukciónak köszönhetően a rendszer telepítését minimális haszonkulccsal végezzük, nem a rövidtávú bevételben vagyunk érdekeltek, hanem a hosszútávú sikeres együttműködésben.
- Minőségi és strapabíró komponensekből építjük fel a várótermi terminált, ami mind a normál használatból származó, mind az esetleges rosszindulatú igénybevételnek ellenáll.
- Pénzügyi konstrukciónkat úgy alakítottuk ki, hogy a telepítési költségek jelentős része fedezhető OEP támogatásból, de ennek hiányában is a költségek nagy része néhány hónap alatt megtérülhet - ezzel kapcsolatban kérjen visszahívást vagy árajánlatot a részletekért!
- A várótermi médiafelület értékesítéséből kitermelhető a havidíj, sőt Önnek kézzelfogható bevétele is származhat.
További információért, árajánlat kérésért kérjen visszahívást az oldal tetején, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken keresztül!