Csatlakozott orvosaink véleménye

A rendszer második születésnapja alkalmából kértük meg csatlakozott orvosainkat, hogy néhány mondatban foglalják össze tapasztalataikat, és üzenjenek azoknak a kollégáknak, akik a rendszer bevezetését még csak fontolgatják. Az alábbiakban ezeket a rövid üzeneteket foglaljuk össze, majd a továbbiakban a rendszer bevezetésével kapcsolatban olvashatnak részletes véleményeket.

Rövid szöveges vélemények

Nagyszerű a rendszer, sokat segit a mindennapi munkában, gördülékennyé teszi az ellátást, számunkra is átlátható és tervezhető a rendelési idő, mi is és a betegeink is ragaszkodnak hozzá! - Dr. Fodor Zsuzsanna (Pusztaföldvár)
Kultúrált, praktikus, korát messzemenően meghaladó, korszerű betegirányítási,előjegyzési online alapú rendszer,ami a betegek és orvosok kölcsönös érdeke a napi rendelési logisztikánkban. - Dr. Tokody Attila (Váchartyán)
Amióta Erodium "beköltözött " a váróba, nincs várótermi harc, jelentősen csökkent a várakozási idő, csökkent a rendelést zavaró telefonhívások mennyisége, és a betegek a neten történő időpont foglalást is nagyon díjazzák. - Dr. Kulcsár Enikő (Balatonalmádi)
- további vélemények megjelenítése -

 

Vélemények a bevezetéstől az első év végéig

Az alábbiakban a rendszerhez csatlakozott orvosok véleményét gyűjtöttük össze. Igyekeztünk a rendszer használatának különböző fázisairól (közvetlenül a beüzemelés utántól egészen a közel egy éves használatig) lefedni a rendszer beüzemelésének legkritikusabb időszakát, és a véleményeket a használati idő szerint sorban tüntettük fel.

Dr. László Lívia - felnőtt háziorvos - Kistarcsa

2015. május 5. - az első nap után

Várakozáson felül jól sikerült az első nap, annak ellenére,hogy felhívtuk az informatikus kollégádat! Nekem változatlanul tetszik a rendszer, és egy kivétellel a 70 betegből senki sem reagált negatívan. Mónika kiadott 30 kártyát, mindössze egy ember nem vette meg. A leginkább hízelgő az utolsó beteg beteg véleménye: mintha nem is ezen a bolygón járnánk! Valamint: egy másik körzetbeli néni is szeretett volna kártyát vásárolni...

https://erodium.hu/info/rendelesek/kistarcsa/dr.laszlo.livia

 

Dr. Rácz Zsolt - felnőtt háziorvos - Tét

2015. május 5. - egy héttel a rendszer beüzemelése után

Nem akarom elkiabálni, de a betegirányító rendszer bevezetése eddig szinte zökkenőmentesen ment! Az első hét nagyon jól sikerült, mondhatni várakozáson felül - amennyire ellene vannak az emberek általában minden újításnak - ez itt, különösen jellemző tud lenni. A rendszert mégis - egy-két semleges vagy fanyalgó kivételtől eltekintve - kifejezetten örömmel fogadták: "Végre nálunk is fejlődik valami.." "Erre már tényleg nagyon szükség volt.." stb. Azt hiszem, sikerült eltalálnom a megfelelő pillanatot!

https://erodium.hu/info/rendelesek/tet/dr.racz.zsolt

 

Dr. Lódi Brigitta - felnőtt háziorvos - Kecskemét

2015. január 27. - két héttel a rendszer beüzemelése után

A rendszert nagyon szeretjük, jól működik. Most már a betegek is kezdik elfogadni, mert látják nincs más lehetőség. Az elején kellett pár nap, amíg mi is átálltunk gondolatban (hogy pl. a gépbe rögzítünk minden bejelentkezést, nem írjuk papírra, hogy több csatornán, több mindenre kell figyelni, de már jól megy). Nagyon pozitívan fogadják a fiatal-középkorú páciensek. Meglepő, de már elég sokan önállóan is bejelentkeznek interneten keresztül. Nyílván a telefonok gyakorisága még nem csökkent, de én nagyon bízom benne, hogy 3 hónap múlva, mire mindenki átforog ez is sokkal kevesebb lesz. Az nagyon tetszik, hogy a váróba szinte ki sem kell mennünk és mégis mindenki nyugodt, vár, intézi a dolgát a pultnál, egymásnak segítenek, mit kell csinálni. Nekem nem kell kiabálni, hogy ki következik, hanem szólítom gombnyomásra a következő pácienst. Szóval, szerintem ez nagyon klassz és egyáltalán nem bántuk meg, hogy belevágtunk.

https://erodium.hu/info/rendelesek/kecskemet/dr.lodi.brigitta

 

Dr. Dobi Ákos - felnőtt háziorvos - Szolnok

2015. április 19. - másfél hónappal a rendszer telepítése után

Néhány hetes Erodium használat után elmondhatom, hogy várakozáson felül teljesít a rendszer. Sokkal gördülékenyebb a rendelés, orvos és beteg örömére. A két beteg közti holt idő (amiket ha összeadunk, elég tetemes idő mennyiség jön ki) szinte nulla, hiszen a megfelelő pillanatban kezdeményezett híváskor a beteg feláll, és az ajtó elé ér. Amikor az nyílik, máris belép az ajtón, időt spórolva ezzel.

Az internetes funkciók, elsősorban az időpont foglalás nagy örömet okoz a betegeknek, ki is használják már többen. Egyelőre mi magunk nem időre hívjuk vissza kontrollra a beteget, még ezt a lehetőséget próbálgatjuk, nem kizárt, hogy később alkalmazni fogjuk. Páran rendszeresen töltk a vérnyomás értékeiket, időnként ezeket átnézem, és az érkező beteget "kész tényekkel" fogadom. 

Legyen bármennyi betegünk, minden esetben időben végzünk, és nem utolsó szempont, hogy így sokkal több időnk jut az időigényesebb ellátásra. Bár nem végzünk közvélemény kutatást, de azon a néhány berzenkedő betegen túl, a legtöbben azt mondják: jól tettük, hogy megvettük. Miután hasonló a mi véleményünk is, teljes az összhang! 

https://erodium.hu/info/rendelesek/szolnok/dr.dobi.akos

 

Dr. Pál Attila - felnőtt háziorvos - Siklós

2015. január 15. - másfél hónappal az Erodium rendszer telepítése után

Úgy gondoltam, hogy háziorvosi munkám során egy elég jó, papír alapú előjegyzési rendszerrel dolgozom, így az Erodium rendszert elsősorban praxisom presztízsének emelése céljából vásároltam meg, természetesen miután meggyőződtem annak használhatóságáról. Ezt a célomat elértem, a praxisom imázsának emelékedése egyértelmű. Emellett a terminál nagyszerű design-ja nem áll arányban annak árával. Betegeim nem titkolják megelégedésüket és mondhatom, hogy szinte büszkék arra, hogy ilyen váróterem fogadja őket.

A rendszeren látszik, hogy a háziorvosi váró problémáit ismerő háziorvos kolléga fejlesztette ki, mert gyakorlatilag minden, de minden eshetőség kezelésére kész a rendszer. Először tartottam attól, hogy az idősebbek megijednek a termináltól, de elmondhatom, hogy az Erodium kártyájukat betették a bankkártyájuk és a mobiltelefonjuk mellé és zökkenőmentesen használják annak egyszerű kezelhetősége miatt.

Összességében pedig a legfontosabb , amit eleinte csupán egy jól hangzó szlogennek gondoltam, mégpedig az, hogy valóban nyugalom költözött az általában zsúfolt várótermembe! Valóban nem tolakodnak azóta, nincs olyan, hogy más következzen, mint akit a képernyőn láthatnak a várakozók. Közben nézik a képernyőn megjelenő videókat, használják az internetes bejelentkezést. Kihasználják a program adta lehetőségeket. Nem gondoltam volna!

Szóval bevallom, az eddigi rendszerem ehhez képest tökéletlen volt és el kell ismernem, hogy ez pedig egész egyszerűen tökéletes.

https://erodium.hu/info/rendelesek/siklos/dr.pal.attila

 

Dr. Elek Ágnes - gyermekorvos - Dunaújváros

2015. február 1. - három hónappal a rendszer beüzemelése után

Továbbra is nagyon elégedettek vagyunk az asszisztensemmel együtt a rendszerrel, szerintem nagyban megkönnyíti a munkánkat, a türelmetlenségből adódó konfliktushelyzeteken is sokat enyhít. Ha valami okból kifolyólag átmenetileg nélkülözni kényszerülünk a programot, akkor érezzük csak igazán, hogy milyen jó, amikor működik! Beváltotta a hozzá fűzött reményeimet, és nagyon örülök, hogy megvettem. Persze a betegek részéről van még mit fejlődni, sokan csak lassan fogják föl a számos előnyét, de türelemmel várunk. Ezenkívül köszönjük a sok és gyors segítséget, amit eddig mindig megkaptunk, ha problémánk adódott!

https://erodium.hu/info/rendelesek/dunaujvaros/dr.elek.agnes

 

Dr. Gedeon Csaba - felnőtt háziorvos - Őrbottyán

2014. november 24. - közel egy év használat után

Közel 1 éve használom a rendszert praxisomban. Azért vágtam bele egy ilyen új és a háziorvosi gyakorlatban még nem mindennapos program alkalmazásába, mert a napi növekvő betegforgalmat már egyre nehezebben bírtam, még két aszisztensi segítség mellett is.

A rendszernek több előnye is van:

  1. A betegek nem egymásnak adják a kilincset ( nem hagyva időt az előző beteg lezárásának, vagy telefonos ügyintézésnek) hanem én hívom be a következő beteget név szerint szólítva! Ez még nagy tömeg esetén is nyugodtabbá teszi a rendelést.
  2. A beteg interneten előre bejelentkezhet általam megadott időpontokra a rendelési időintervallumon belül. Ezen betegeket a rendszer mindig a választott időpont szerint sorolja be a várakozók közé, nem nekem kell figyelnem rá, hogy mikor jön egy időpontot előre lefoglalt beteg. 
  3. Mivel név szerinti behívás van ( a gép hívja be a beteget ), így nincs vita, hogy ki is következik. Ehhez persze érkezéskor mindenkinek be kell jelentkeznie a rendszerbe, de 1-2 hónap alatt ez már az időseknek is rutinszerűen megy.
  4. Az internetre fel lehet vinni az ünnepeket, elmaradó rendeléseket, egyéb közérdekű információkat.
  5. A rendelés alatt halk zene szól a váróteremben, egészséges életmóddal, szűrésekkel kapcsolatos oktatófilmek mennek, naponta többször megjelennek az aktuális hirdetmények.
  6. A kiadott internetes kártyák száma folyamatosan nő ( jelenleg én már 600 kártyát kiadtam ), ezzel egyre többen tudnak előre bejelentkezni.
  7. Ahol a nővér külön helységben tartózkodik, van lehetőség számára is létrehozni időpont foglalást, így hozzám csak azok kerülnek be akiknek mindenképp orvosi véleményre vizsgálatra van szükségük, csökkentve ezzel is a napi betegforgalmamat.
  8. Ahol egy váróteremhez több orvosi rendelő is tartozik, van lehetőség együttesen használni, így csökkentve a költségeket.

Összefoglalva én csak ajánlani tudom az Erodiumot mindenkinek: nyugodtabb, gördülékenyebb a rendelés.

https://erodium.hu/info/rendelesek/orbottyan/dr.gedeon.csaba

 

Dr. Bartus Vilmos - felnőtt háziorvos - Dunakeszi

2014. október 31. - közel egy évvel a rendszer beüzemelése után

A rendszer bevezetése gyökeres változást hozott, rend lett a rendelőben, lecsökkent a várakozási idő, nincs vita, veszekedés. Még a legidősebb beteg is tudja használni, az információs anyagok mindenkinek tetszenek, az otthonról történő előzetes bejelentkezésről nem is beszélve. A monitorozás igazán még nem terjedt el és nem jött be a gyakorlatba. Jó befektetés volt, a korábbi rendszerre biztosan nem térnék vissza.

https://erodium.hu/info/rendelesek/dunakeszi/dr.bartus.vilmos

Tartalom

 Rövid szöveges vélemények

 Tapasztalatok a rendszer használata során

 

Várótermi terminál Kecskeméten

 

Várótermi terminál Dabason

 

Várótermi terminál Üllésen