Tájékoztató orvosoknak

Az orvosi rendelők mindennapjai: „Én csak egy receptért… csak egy beutalóért jöttem… csak egy kérdést szeretnék… csak…”

A várótermi harcok, trükközések, előzések, a soron kívüli bejutások, a rendelési időn túl érkező páciensek kezelésének problematikája állandó nehézség az ellátás szinte minden területén. Ki volt előbb? Ki következik? Miért pont ő? Mindennapos felesleges idegesség, feszültség, viták és veszekedések, melyek kezelése jelentős energiát felőrlő feladat. A telefonos időpont regisztráció, a sorrend kezelése, a viták oszlatása és igazságosztás, a bejelentkezettek figyelése, az érkezések figyelése, esetleg szükség szerint sorszámosztás, a rendelési idő betartatása mind az ellátástól vonják el az időt és az értékes energiát. Az Erodium Orvosi Betegirányító Rendszer az előbbiekben ismertetett problémákat veszi le az Ön válláról annak érdekében, hogy Önnek csak az ellátással kelljen foglalkoznia, és mind a rendelőbe, mind a váróterembe béke és nyugalom köszönthessen be.

Mit nyújt Önnek az Erodium Orvosi Betegirányító Rendszer?

 Előzetes internetes vagy várótermi időpontfoglalás

 Az időpontra és a spontán érkező páciensek kulturált fogadása

 A behívási sorrend automatikus összeállítása

 A váróteremben kisfilmek, betegoktató anyagok és reklámok kerülnek vetítésre

 Várótermi bejelentkezés csak az Ön által megadott rendelési időben, béke a váróteremben

 Automatikus országos telefonközpont áll a páciensek rendelkezésére a nap 24 órájában

 Reklámbevételi lehetőség

 Megfizethető beruházás

 Sokoldalú tájékoztatási felület

 Rugalmas bővíthetőség kamerákkal, egyedi rendszerek kialakítása

Tudjon meg többet rendszerünk működéséről részletes tájékoztató oldalunkon!

 

Miért szeretik a páciensek a rendszert?

Rendszerünk bevezetésével páciensei számára lehetőség nyílik rugalmasan, előzetesen időpontot foglalni maguknak, a rendelőben történő megérkezés után pedig kultúrált, nyugodt légkörben tölthetik várakozási idejüket. Rendszerünk legfontosabb tulajdonságai a páciensek számára:

 Előzetes időpont foglalási lehetőség

 Kulturált várakozási környezet

 Átlátható bejutási sorrend

 Rövidebb várakozási idő

 Online élő rendelési információk és statisztikai adatok

Tudjon meg többet a páciensek véleményéről, tekintse meg pácienseink anonim véleményéből készült statisztikánkat!

 

Hogyan működik a rendszer?

 Várótermi terminál

 Páciens azonosító kártyák

 Várótermi beteghívó monitor

 Orvosi webes- és betegirányító felület

 Páciensek és érdeklődők webes felülete

 Automatikus országos telefonközpont

A rendszer működésével kapcsolatos részletes tájékoztatónkat itt olvashatja el!

Hogyan lehet Önnek is saját rendszere?

Rendszerünk bevezetése az alábbiakban ismertetett módon történik. 

 Kapcsolatfelvétel, előzetes igényfelmérés, árajánlat készítése

 Páciensek tájékoztatása, kártyák kiosztásának megkezdése

 A várótermi terminál és beteghívó monitor telepítése

 A rendszer üzemeltetése

Árajánlat kéréséhez kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot! A rendszer bevezetésével kapcsolatos további kérdésekről részletesen ezen az oldalon olvashat.