Dr. Mikó Rita

Dr. Mikó Rita - Házi Gyermekorvosi Praxis
Cím: 2120 Dunakeszi, Barátság útja 29.
Telefon: +36-27-743-753

Rendelések a következő négy hétben

A rendelési időket a hirdetmények alatt tekintheti meg.

Hirdetmények

2024.szeptember 10-től lehetőség van az iskolai és óvodai igazolások feltöltésére a KRÉTA rendszerbe.

Minden egyéb változatlanul marad!
Igazolás és/vagy táppénz indítása csak telefonon vagy személyes megjelenéssel kérhető !
2024.10.24-25-ig a rendelés szünetel.
Helyettesít Dr. Nagy Róbert
Fóti út 35.
Tel: 27/393-005
Cs:11-14-ig
P: 11-13-ig
Telemedicinális ellátás a dunakeszi3@gmail.com címen történik !
Kedves Szülők!

A minőségi betegellátás érdekében néhány adminisztrációs feladatot kivezetek a rendelési időből.

A 20-4847370-es telefonon SMS-ben kérjék:
tápszer, popsikém, fürdetőkrém, D-vitamin, sóoldat (inhalátorba)
állandó gyógyszerek és ismételten szedendő gyógyszerek felírását.
Az SMS-ben írják meg a gyerek nevét, TAJ számát és a kért gyógyszer pontos megnevezését.
Az így kért gyógyszereket másnap tudják kiváltani a patikában.

A 20-4847370-es telefonon kérjék
az orvosi igazolás lezárását, ha beteg gyermekük meggyógyult, vagyis teljesen tünet és panaszmentes.
Az SMS-ben írják meg a gyerek nevét, TAJ számát és az betegség/igazolás kezdetének és végének
dátumát.
A rendelési idő kezdetéig beérkező SMS -ben kért igazolást a rendelési idő utolsó félórájában vehetik
át (az ablakon) bölcsődés és óvodás gyermekek esetében.
Az iskolások és az óvodások igazolását fel tudjuk tölteni a KRÉTÁBA.
A később érkező kérésekre elkészített igazolásokat csak a másnapi rendelés utolsó félórájában
vehetik át.

A 20-4847370-es telefonon SMS-ben kérjék
a folyamatban lévő táppénz lezárását, de csak ezt, mert táppénz így nem igényelhető.
Az SMS-ben írják meg a gyerek nevét, TAJ számát és a táppénz kezdetének és végének dátumát.
A táppénzes papírt átvehetik az igazolásoknál leírt módon.

Hangsúlyozni szeretném, hogy ez a telefon KIZÁRÓLAG ADMINISZTRÁCIÓS CÉLT SZOLGÁL. Ne hívják, mert nem
vesszük fel és csak azt írják meg amit kértem , mert mást nem veszek figyelembe.
A betegrendelés minden másban a megszokott módon, változatlanul
folytatódik.
Remélem sikerül megszeressék az új rendszert és érzékelni fogják az előnyeit.

Dr. Mikó Rita
Az időpont foglalás NEM feltétele a rendelői vizsgálatnak !

Rendelések

A rendeléseket színkódok azonosítják. A csíkozott rendelésekre már nincs foglalható szabad időpont. Új időpont foglalásához kattintson egy rendelésre!

 
Háziorvosi ellátás
7:00
 
9:00
 
11:00
 
13:00
 
15:00
 
 

Hirdetmények

2024.szeptember 10-től lehetőség van az iskolai és óvodai igazolások feltöltésére a KRÉTA rendszerbe.

Minden egyéb változatlanul marad!
Igazolás és/vagy táppénz indítása csak telefonon vagy személyes megjelenéssel kérhető !
2024.10.24-25-ig a rendelés szünetel.
Helyettesít Dr. Nagy Róbert
Fóti út 35.
Tel: 27/393-005
Cs:11-14-ig
P: 11-13-ig
Telemedicinális ellátás a dunakeszi3@gmail.com címen történik !
Kedves Szülők!

A minőségi betegellátás érdekében néhány adminisztrációs feladatot kivezetek a rendelési időből.

A 20-4847370-es telefonon SMS-ben kérjék:
tápszer, popsikém, fürdetőkrém, D-vitamin, sóoldat (inhalátorba)
állandó gyógyszerek és ismételten szedendő gyógyszerek felírását.
Az SMS-ben írják meg a gyerek nevét, TAJ számát és a kért gyógyszer pontos megnevezését.
Az így kért gyógyszereket másnap tudják kiváltani a patikában.

A 20-4847370-es telefonon kérjék
az orvosi igazolás lezárását, ha beteg gyermekük meggyógyult, vagyis teljesen tünet és panaszmentes.
Az SMS-ben írják meg a gyerek nevét, TAJ számát és az betegség/igazolás kezdetének és végének
dátumát.
A rendelési idő kezdetéig beérkező SMS -ben kért igazolást a rendelési idő utolsó félórájában vehetik
át (az ablakon) bölcsődés és óvodás gyermekek esetében.
Az iskolások és az óvodások igazolását fel tudjuk tölteni a KRÉTÁBA.
A később érkező kérésekre elkészített igazolásokat csak a másnapi rendelés utolsó félórájában
vehetik át.

A 20-4847370-es telefonon SMS-ben kérjék
a folyamatban lévő táppénz lezárását, de csak ezt, mert táppénz így nem igényelhető.
Az SMS-ben írják meg a gyerek nevét, TAJ számát és a táppénz kezdetének és végének dátumát.
A táppénzes papírt átvehetik az igazolásoknál leírt módon.

Hangsúlyozni szeretném, hogy ez a telefon KIZÁRÓLAG ADMINISZTRÁCIÓS CÉLT SZOLGÁL. Ne hívják, mert nem
vesszük fel és csak azt írják meg amit kértem , mert mást nem veszek figyelembe.
A betegrendelés minden másban a megszokott módon, változatlanul
folytatódik.
Remélem sikerül megszeressék az új rendszert és érzékelni fogják az előnyeit.

Dr. Mikó Rita
Az időpont foglalás NEM feltétele a rendelői vizsgálatnak !

Rendelések

2024-10-22 KeddHáziorvosi ellátás
10:00 - 13:00 - 1 szabad időpont

2024-10-23 Szerda

2024-10-24 Csütörtök

2024-10-25 Péntek

2024-10-26 Szombat

2024-10-27 Vasárnap

2024-10-28 HétfőHáziorvosi ellátás
13:00 - 16:00 - 8 szabad időpont

2024-10-29 KeddHáziorvosi ellátás
10:00 - 13:00 - 8 szabad időpont

2024-10-30 SzerdaHáziorvosi ellátás
13:00 - 16:00 - 8 szabad időpont

2024-10-31 Csütörtök

2024-11-01 Péntek

2024-11-02 Szombat

2024-11-03 Vasárnap

2024-11-04 HétfőHáziorvosi ellátás
13:00 - 16:00 - 8 szabad időpont

2024-11-05 KeddHáziorvosi ellátás
10:00 - 13:00 - 8 szabad időpont

2024-11-06 SzerdaHáziorvosi ellátás
13:00 - 16:00 - 8 szabad időpont

2024-11-07 CsütörtökHáziorvosi ellátás
10:00 - 13:00 - 8 szabad időpont

2024-11-08 PéntekHáziorvosi ellátás
08:00 - 11:00 - 8 szabad időpont

2024-11-09 Szombat

2024-11-10 Vasárnap

2024-11-11 HétfőHáziorvosi ellátás
13:00 - 16:00 - 8 szabad időpont

2024-11-12 KeddHáziorvosi ellátás
10:00 - 13:00 - 8 szabad időpont

2024-11-13 SzerdaHáziorvosi ellátás
13:00 - 16:00 - 8 szabad időpont

2024-11-14 CsütörtökHáziorvosi ellátás
10:00 - 13:00 - 8 szabad időpont

2024-11-15 PéntekHáziorvosi ellátás
08:00 - 11:00 - 8 szabad időpont

2024-11-16 Szombat

2024-11-17 Vasárnap

2024-11-18 HétfőHáziorvosi ellátás
13:00 - 16:00 - 8 szabad időpont

2024-11-19 KeddHáziorvosi ellátás
10:00 - 13:00 - 8 szabad időpont

2024-11-20 SzerdaHáziorvosi ellátás
13:00 - 16:00 - 8 szabad időpont